Flavtistka Irena Rovtar (1987) je svoje glasbeno izobraževanje začela v pri prof. Mariji Grasselli, nadaljevala pa pri prof. Dragi Ažman. Z odliko je diplomirala v razredu red. prof. Karoline Šantl-Zupan. Izobraževala se je še pri drugih priznanih profesorjih. Na tekmovanjih TEMSIG je prejela več zlatih plaket. Bila je absolutna zmagovalka tekmovanja Svirel in mednarodnega tekmovanja v Valjevu. Je dobitnica nagrade Antonia Tarsie, Škerjančeve nagrade in dveh Prešernovih nagrad. Kot solistka je nastopila s simfoničnimi orkestri KGBL, SNG Maribor, SF in RTV Slovenija. Veliko nastopa kot članica komornih skupin, dve leti je bila članica EUYO, zaposlena pa je v orkestru RTV Slovenija in KGB Ljubljana.
Flavtistka Nina Rupnik je svojo glasbeno pot začela na Glasbeni šoli Koper v razredu prof. Alenke Zupan, v razredu katere je nadaljevala tudi šolanje na Umetniški gimnaziji. Leta 2016 je z odliko zaključila magistrski študij pri red. prof. Karolini Šantl Zupan na Akademiji za glasbo v Ljubljani, istega leta pa je svoje znanje prek študijskega programa Erasmus izpopolnjevala tudi pri prof. Aldu Baertenu v Antwerpnu (Belgija). Januarja letos je na Akademiji za glasbo in dramo v Göteborgu na Švedskem pod mentorstvom prof. Håvarda Lyseba uspešno zaključila magistrski študij s specializacijo iz orkestrske igre. V času šolanja se je kot solistka in komorna glasbenica udeležila številnih tekmovanj tako doma kot v tujini in vselej posegala po najvišjih nagradah. Oktobra 2018 je nastopila kot solistka z orkestrom Akademije za glasbo in dramo Göteborg. Kot flavtistka in pikolistka je sodelovala z orkestrom Slovenske filharmonije, Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija, Orkestrom SNG Opera Ljubljana in Göteburško Opero. Nina je v sezoni 2019 članica Norveškega nacionalnega mladinskega orkestra.
Klarinetist Jakob Bobek je študiral klarinet na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu prof. Slavka Goričarja, leta 2005 je z odliko diplomiral na umetniški in pedagoški smeri. Dve leti kasneje (2007) je pri istem profesorju zaključil tudi specialistični študij. V času študija je na tekmovanjih mladih glasbenikov Republike Slovenije vselej osvojil zlato plaketo ter tri prve in dve drugi nagradi. Je prejemnik nagrade Antonia Tarsie, študentske Prešernove nagrade Akademije za glasbo ter dveh prvih nagrad na mednarodni poletni akademiji v Raachu v Avstriji. Dodatno se je izpopolnjeval pri Ralfu Mannu, Alessandru Carbonaru, Charlesu Neidichu, Sylvie Hue, Matetu Bekavacu, Jiřiju Hlavaču ter Sharon Kam. Na številnih nastopih, tako doma kot drugod po Evropi, se je predstavil kot solistični in komorni glasbenik. Med najodmevnejše nastope sodijo: solistična nastopa z orkestrom SNG Maribor (Copland) in s simfoničnim orkestrom RTV Slovenija (Mozart), nastop na Svetovnih glasbenih dnevih 2003, cikel koncertov z godalnim kvartetom Alamiré na Jesenskih serenadah ter podiplomski koncert v dvorani Marjana Kozine v Slovenski filharmoniji. Od leta 2007 je zaposlen kot prvi klarinetist orkestra SNG Opera in balet Ljubljana.
Mitja Dragolič je svojo glasbeno pot začel kot klarinetist na Srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani, znanje pa nadgradil s študijem na ljubljanski Akademiji za glasbo in nizozemskem Konservatoriju za glasbo v Maastrichtu, kjer je diplomiral iz dirigiranja. Redno se je udeleževal tudi mojstrskih tečajev Zveze slovenskih godb, sodeloval pa je tudi na mnogih mednarodnih festivalih. V Godbo Cerknica se je vključil kot 11-letni učenec glasbene šole, leta 2008 pa je prevzel dirigentsko palico. Pod njegovim strokovnim vodstvom je deloval tudi Big band Medicinske fakultete iz Ljubljane. Že veliko let vodi tudi Pihalni orkester GŠ Grosuplje, s katerim je na domačih in mednarodnih tekmovanjih dobil nekaj prestižnih nagrad in priznanj: leta 2010 na tekmovanju Zveze slovenskih godb v koncertni kategoriji zlato plaketo s pohvalo, na mednarodnem tekmovanju Flicorno D'oro v italijanskem mestu Riva del Garda je osvojil drugo mesto, proglašen pa je bil tudi za najboljšega dirigenta tekmovanja. Maja 2015 je na 5. tekmovanju slovenskih mladinskih godb prejel zlato plaketo s posebno pohvalo ter pokal zmagovalca. Z godbo Cerknica pa je dan kasneje na 35. tekmovanju slovenskih godb na koncertni težavnostni stopnji dobil zlato plaketo s posebno pohvalo in prav tako pokal zmagovalca. Poleg tega je žirija obeh tekmovanj izpostavila Mitjo kot najboljšega dirigenta tekmovanja. Ves čas, odkar aktivno deluje na umetniškem področju godbeništva je Mitja Dragolič aktivno deloval tudi v krovni godbeniški organizaciji, kot član strokovne komisije in mentor ter vodja sekcij na seminarjih. Na poletnem taboru mladih glasbenikov Musica creativa v Sloveniji je bil leta 2015 dirigent pihalnega orkestra. V letu 2016 mu je JSKD podelil zlati znak za posebne dosežke na področju instrumentalne glasbe.
Monika Babič je oboo je začela igrati l. 2001 in že naslednje leto postala oboistka pihalnega orkestra Marezige. Leta 2004 je prejela zlato priznanje na regijskem tekmovanju in zlato plaketo na državnem tekmovanju ter posebno priznanje organizacijskega odbora TEMSIG za najbolj obetavno tekmovalko najnižje kategorije v disciplini oboa. Na državnem tekmovanju v Ljubljani je sledila še zlata plaketa in druga nagrada. Svoj tekmovalni program je posnela za Radio Koper. Leta 2012 z odliko maturirala na Umetniški gimnaziji v Kopru pri profesorici Bredi Hartman in začela študij na Akademiji za glasbo Ljubljana v razredu izrednega profesorja Mateja Šarca. Uspešno je opravila sprejemne izpite za magistrski študij na Visoki šoli za glasbo in upodabljajočo umetnost v Mannheimu, tako da je študij nadaljevala pri profesorju Emanuelu Abbühlu. Ves čas šolanja se je udeleževala solističnih mednarodnih in državnih tekmovanj, na katerih redno dobiva visoke nagrade. Večkrat sodeluje z Orkestrom Slovenske filharmonije, Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in Policijskim orkestrom, uspešno pa je opravila avdicijo in igrala tudi z Norveškim simfoničnim orkestrom Ungdomssymfonikerne in prav tako s simfoničnim orkestrom Deutsch-Skandinavische Jugend Philharmonie, s katerim so se med drugim predstavili tudi v Dvorani Berlinske Filharmonije. Redno se udeležuje tudi mojstrskih tečajev pri priznanih domačih in tujih oboistih.
Fagotist Dejan Rihtarič je diplomiral na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Trenutno poučuje fagot na Glasbeni šoli Radovljica, Glasbeni šoli Jesenice in Glasbeni šoli Kranj, dirigira pihalnemu orkestru GŠ Radovljica, septembra 2014 pa je bil izbran tudi na mesto dirigenta Pihalnega orkestra Jesenice – Kranjska Gora. Je predan pedagog in uspešen mentor, o čemer pričajo uspehi njegovih učencev na državni in mednarodni ravni. Kljub bogatemu znanju in izkušnjam se nenehno izobražuje in izpopolnjuje, med drugim je že nekaj let tudi udeleženec dirigentske šole Zveze slovenskih godb.
ksofonistka Ita Nagode (1996), se je šolala na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana v razredu profesorja Matjaža Drevenška, po treh letih pa se je vpisala na Akademijo za glasbo v Ljubljani, kjer je sedaj študentka tretjega letnika pod mentorstvom profesorja Mihe Rogina. Kot sopran saksofonistka je bila članica kvarteta saksofonov Patetiko, ki je prejel zlato priznanje na 44. tekmovanju mladih slovenskih glasbenikov – TEMSIG. Tudi samostojno se udeležuje tekmovanj, kot so TEMSIG, kjer je 2016 prejela srebrno plaketo, Woodwind & Brass v Varaždinu, kjer je spomladi 2016 prejela prvo nagrado, 2017 pa drugo nagrado v kategoriji Grand Prix I do 27 let, ter EMONA, kjer je jeseni 2015 prejela 3., 2018 pa 1. nagrado. Februarja 2015 je nastopila s Koncertom za alt saksofon Alexandra Glazunova ob spremljavi Komornega godalnega orkestra Slovenske filharmonije, septembra 2017 je v sklopu koncertnega abonmaja Akademije za glasbo z orkestrom SNG Opera in balet Maribor izvedla Balado skladatelja Franka Martina, 2018 pa se je v finalu tekmovanja EMONA z Orkestrom Slovenske filharmonije predstavila s Koncertom skladatelja Henrija Tomasija. Sodeluje tudi v profesionalnih orkestrih, kot sta orkester SNG Opera in balet Ljubljana ter Orkester Slovenske filharmonije. Avgusta 2017 je sodelovala v mednarodni zasedbi pri krstni izvedbi opere Furiosus italijanskega skladatelja Roberta Scarella Perina v italijanskem mestu Citta della Pieve. Redno se udeležuje seminarjev za saksofon pri svetovno priznanih saksofonistih, kot so J. Versavaud, D. Sremec, L. Pupis, A. Fateyeva, P. Gusnar, B. Duś, J. D. Michat, A. Bornkamp, L. Mlekusch, J. Rautiola, M. Garcia, C. Wirth, V. David, C. Delangle in kvartet saksofonov Signum. Ita je prejemnica Prešernove nagrade Akademije za glasbo v Ljubljani.
Trobentač Aleš Klančar je začel igrati trobento v Glasbeni šoli Postojna. Po zaključenem šolanju na Srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani je študij nadaljeval na Akademiji za glasbo v Malmöju na Švedskem pri svetovno priznanem solistu in profesorju Håkanu Hardenbergerju, kjer je diplomiral leta 2005. Pogosto nastopa kot solist ali v komornih zasedbah, v zadnjem času pa sodeluje zlasti z mednarodnimi komornimi zasedbami in se posveča poučevanju mladih glasbenikov.
Trobentač Miha Salobir je glasbeno pot začel na glasbeni šoli v Laškem, nadeljeval jo je na KGB v Ljubljani, zaključil pa na Akademiji za glasbo v Ljubljani. V času šolanja se je udeležil številnih izpopolnjevanj pri profesorjih kot so: Hans Gansch, Reinhold Friedrich, Marco Pierobon, Stanko Arnold, Tibor Kerekeš, Dave Elton,... Uspešno je nastopal tudi na tekmovanjih, kjer je večinoma osvajal zlata priznanja. Sodeloval je tudi z nekaj zelo znanimi dirigenti kot so: Jan Cober, Riccardo Muti, Marko Letonj,... Prav tako pa redno sodeluje tudi s številnimi pihalnimi in tudi simfoničnimi orkestri (Policijski orkester, Orkester SNG Opera in balet Ljubljana...). Zelo aktiven pa je tudi v domači Laški pihalni godbi, kjer je zadnjih pet let tudi asistent dirigenta.
Rogist Tadej Kopitar Tadej Kopitar (Filharmonija Salzburg) je začel z glasbenim šolanjem pri 10. letih. Nižjo glasbeno šolanje je zaključil na Glasbeni šoli v Velenju pri profesorju Andreju Žganku, pri katerem je šolanje nadaljeval na Srednji glasbeni šoli v Celju. Svojo pot je nadaljeval na Univerzi za glasbo in upodobljajočo umenost v Gradcu (Avstija) v razredih Hector Mcdonalda, in Peter Keserüja.
Od leta 2018 je član Salzburške filharmonije. Kot solo hornist koncertira s priznanimi orkestri iz Slovenije, Nemčije, Avstrije in Italije, s katerimi gre večkrat letno na turneje po Evropi in Aziji. Redno sodeluje z opernim orkestrom iz Gradca, komorno filharmonijo Gradec, Orchestra of Europe (München), Internationale Donauphilarmonie(Dunaj), Avstrijski filharmonični orkester Mahler, SFK orkester(Celovec), KSO orkester (Celovec), Saccile festivalni orkester(Italija), Teatro di Udine (Italija), Teatro La Fenice (Italija), orkester SNG Maribor, orkester RTV Slovenija, Orkester Hiše kulture Celje, Baročni orkester München (naravni rog), Baročni orkester Basel (naravni rog), Musica Coeli Graz (naravni rog) ter mnogo drugimi orkestri in komornimi sestavi.
V času šolanja se je izobraževal pri mnogih priznanih hornistih (Radek Baborak, Stefan Dohr, Sarah Willis, Andrej Žust, Guido Segers, Tatiane Costas, Luis Delgado, Cristopher Lund, Szabolcs Zemplini, Raimund Zell, Peter Keserü... ).
Od leta 2018 je član Salzburške filharmonije. Kot solo hornist koncertira s priznanimi orkestri iz Slovenije, Nemčije, Avstrije in Italije, s katerimi gre večkrat letno na turneje po Evropi in Aziji. Redno sodeluje z opernim orkestrom iz Gradca, komorno filharmonijo Gradec, Orchestra of Europe (München), Internationale Donauphilarmonie(Dunaj), Avstrijski filharmonični orkester Mahler, SFK orkester(Celovec), KSO orkester (Celovec), Saccile festivalni orkester(Italija), Teatro di Udine (Italija), Teatro La Fenice (Italija), orkester SNG Maribor, orkester RTV Slovenija, Orkester Hiše kulture Celje, Baročni orkester München (naravni rog), Baročni orkester Basel (naravni rog), Musica Coeli Graz (naravni rog) ter mnogo drugimi orkestri in komornimi sestavi.
V času šolanja se je izobraževal pri mnogih priznanih hornistih (Radek Baborak, Stefan Dohr, Sarah Willis, Andrej Žust, Guido Segers, Tatiane Costas, Luis Delgado, Cristopher Lund, Szabolcs Zemplini, Raimund Zell, Peter Keserü... ).
Pozavnist Andraž Cencič (1988) je januarja 2013 z odliko magistriral v razredu priznanega profesorja Branimirja Slokarja na Visoki šoli za glasbo v Freiburgu im Breisgau v Nemčiji. Med šolanjem je uspešno nastopil na številnih tekmovanjih ter sodeloval z mnogimi priznanimi orkestri. Trenutno poučuje na Glasbeni šoli Koper ter na umetniškem oddelku Gimnazije Koper.
Pozavnist
Pozavnist
Tubist Rok Vilhar je diplomiral na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Trenutno je vpisan na master program na Mozarteumu v Salzburgu. Od leta 2010 poučuje tubo in evfonij tako na Glasbeni šoli Koper kot tudi na Umetniški Gimnaziji Koper. Svoje znanje je izpopolnjeval tudi na številnih mojstrskih tečajih doma in v tujini. Sodeluje s številnimi komornimi oz. večjimi zasedbami, predvsem v tujini. Sodeluje tudi z Slovensko filharmonijo, tržaško opero - Teatro Verdi di Trieste ter milansko Scalo - Teatro alla Scala di Milano - iz Italije.
Tolkalist Mitja Tavčar poučuje tolkala na glasbenih šolah v Novi Gorici in Postojni in kot mentor že vrsto let sodeluje na poletnih godbenih taborih. Tolkala je študiral na konservatorijih v Trstu in Adriji pri Benetkah, kjer je diplomiral tako iz klasične kot tudi jazzovske tolkalske igre.
Tolkalist Vito Opeka je svoje prve izkušnje pridobil v glasbeni šoli Frana Gerbiča v Cerknici, nato pa šolanje nadaljeval na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana. Leta 2011 je začel študij na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu prof. Borisa Šurbka, kjer je leta 2016 tudi uspešno magistriral. V času šolanja se je uspešno in redno udeleževal tekmovanj in seminarjev (N. J. Živković…), sedaj pa obiskuje dirigentsko šolo Zveze slovenskih godb in Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti. Kot mentor je deloval že na veliko poletnih šolah, je tudi reden član različnih orkestrov in komornih sestav kot so: simfonični orkester RTV Slovenija, SNG Ljubljana, Orkester slovenske vojske, studio za tolkala, komorna skupina Tetraki, godba Cerknica, pihalni orkester Laško…