
Klarinetist in dirigent Vid Pupis, prof. je v času šolanja na različnih tekmovanjih prejel več plaket in nagrad, med drugim študentsko Prešernovo nagrado in v letih 2004 in 2006 nastopil kot solist z RTV simfoničnim orkestrom. Poleg solističnih koncertov, pisanja in aranžiranja skladb (več kot 50 avtorskih skladb in aranžmajev za različne sestave), ter sodelovanja v različnih glasbenih sestavih (za Glasbeno mladino Slovenije je kot član kvarteta klarinetov Jukebox izvedel več kot 50 komentiranih nastopov), koncertira tudi v vlogi dirigenta. Tako, s Postojnsko godbo 1808, leta 2008, in s Pihalnim orkestrom Logatec v letih 2016, 2019, 2023 na tekmovanjih pihalnih orkestrov Zveze slovenskih godb osvoji 4 zlate plakete s pohvalo. Vid Pupis je od leta 1994 član Pihalnega orkestra Logatec in od leta 2014 njegov dirigent in umetniški vodja. Deloval je kot umetniški vodja in mentor na poletnih šolah za klarinet (Klarinetija 2014, ClarinetPower 2015, 2016). Med leti 2020 – 2022 je bil dirigent Mladinskega pihalnega orkestra Veris. Sodeloval je z orkestrom saksofonov SOS.
Je član strokovne komisije zveze slovenskih godb. Večkrat je bil član komisije za tekmovanje Temsig. Kot učitelj je s svojimi učenci tekmoval na različnih tovrstnih tekmovanjih (Temsig, Svirel, Emona) in z učenci prejel številna srebrna in zlata priznanja. Vid Pupis je prejemnik logaškega občinskega februarskega priznanja za izjemne dosežke na področju kulture za leto 2023.
Zaposlen ja na Glasbeni šoli Franca Šturma v Ljubljani, kjer poučuje klarinet, vodi dva šolska pihalna orkestra in na Glasbeni šoli Logatec, kjer vodi šolski pihalni orkester.
Je član strokovne komisije zveze slovenskih godb. Večkrat je bil član komisije za tekmovanje Temsig. Kot učitelj je s svojimi učenci tekmoval na različnih tovrstnih tekmovanjih (Temsig, Svirel, Emona) in z učenci prejel številna srebrna in zlata priznanja. Vid Pupis je prejemnik logaškega občinskega februarskega priznanja za izjemne dosežke na področju kulture za leto 2023.
Zaposlen ja na Glasbeni šoli Franca Šturma v Ljubljani, kjer poučuje klarinet, vodi dva šolska pihalna orkestra in na Glasbeni šoli Logatec, kjer vodi šolski pihalni orkester.

Dirigent Matjaž Meden je svojo glasbeno pot začel kot trobentač v glasbeni šoli Frana Gerbiča v Cerknici in kasneje umetniški gimnaziji v Kopru pod mentorstvom prof. Tomaža Bukovca in prof. Mateja Rihterja. Študij inštrumenta je opravljal na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri prof. Antonu Grčarju, kjer je leta 2012 uspešno diplomiral. Veliko pozornost posveča dirigiranju. Pod okriljem dirigentske šole ZSG je uspešno opravil osnovno izobraževanje pod mentorstvom Mira Sajeta. Višjo stopnjo študija, pa je opravil pri priznanem dirigentu maestru Janu Cobru. Redno se udeležuje različnih mojstrskih tečajev pri priznanih dirigentih kot so: Jan Cober (NL), Thomas Doss (AU), Uroš Lajovic (SLO).
Je član strokovne komisije Zveze slovenskih godb. Kot mentor in dirigent je že sodeloval pri izvedah poletnih taborov Musica Creativa.
Je dirigent pihalnega orkestra Vrhpolje Vipava. Z omenjenim orkestrom, je začel sodelovati v letu 2013. Skupaj so nanizali kar nekaj vidnih in pomembnih uspehov. Na državnem tekmovanju Zveze slovenskih godb v Bukovici mu je komisija podelila nagrado za najboljšega dirigenta tekmovanja. Na mednarodnem tekmovanju pihalnih orkestrov v Opatiji, je bil ponovno nagrajen s pohvalo in priznanjem za najboljšega dirigenta tekmovanja. Vodi več glasbenih zasedb, s katerimi se izkazal na festivalih ter državnih in mednarodnih tekmovanjih.
Je član strokovne komisije Zveze slovenskih godb. Kot mentor in dirigent je že sodeloval pri izvedah poletnih taborov Musica Creativa.
Je dirigent pihalnega orkestra Vrhpolje Vipava. Z omenjenim orkestrom, je začel sodelovati v letu 2013. Skupaj so nanizali kar nekaj vidnih in pomembnih uspehov. Na državnem tekmovanju Zveze slovenskih godb v Bukovici mu je komisija podelila nagrado za najboljšega dirigenta tekmovanja. Na mednarodnem tekmovanju pihalnih orkestrov v Opatiji, je bil ponovno nagrajen s pohvalo in priznanjem za najboljšega dirigenta tekmovanja. Vodi več glasbenih zasedb, s katerimi se izkazal na festivalih ter državnih in mednarodnih tekmovanjih.

Oboistka Monika Trilar Babič je solo oboistka orkestra Slovenskega narodnega gledališča Maribor od leta 2018. Študirala je pri profesorju oboistu Emanuelu Abbühlu na Visoki šoli za glasbo in upodabljajočo umetnost v Mannheimu (Hochschule für Musik und Darstellende Kunst Mannheim), pred tem pa magistrirala s posebno pohvalo Summa cum laude tudi na Akademiji za glasbo Ljubljana v razredu profesorja Mateja Šarca.
Zelo je predana orkestrski in komorni igri, v različnih sestavih rada koncertira doma in v tujini. Večkrat sodeluje s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in Orkestrom Slovenske filharmonije, s katerim se je predstavila tudi kot solistka, v izvedbi Koncerta za oboo in orkester Richarda Straussa. Zanjo je bila s strani Akademije za glasbo nagrajena s študentsko Prešernovo nagrado. Je večkratna prejemnica zlate plakete in prve nagrade na tekmovanjih TEMSIG in dobitnica nagrad tudi na tekmovanjih v tujini.
Redno sodeluje in se izpopolnjuje na glasbenih festivalih pri mednarodno priznanih glasbenikih, med katerimi ji posebno čast predstavlja Maurice Bourgue. V veliko zadovoljstvo ji je delo z mladimi, zato z veseljem sodeluje kot mentorica, zdaj že več let, pri slovenskih mladinskih orkestrih.
Zelo je predana orkestrski in komorni igri, v različnih sestavih rada koncertira doma in v tujini. Večkrat sodeluje s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija in Orkestrom Slovenske filharmonije, s katerim se je predstavila tudi kot solistka, v izvedbi Koncerta za oboo in orkester Richarda Straussa. Zanjo je bila s strani Akademije za glasbo nagrajena s študentsko Prešernovo nagrado. Je večkratna prejemnica zlate plakete in prve nagrade na tekmovanjih TEMSIG in dobitnica nagrad tudi na tekmovanjih v tujini.
Redno sodeluje in se izpopolnjuje na glasbenih festivalih pri mednarodno priznanih glasbenikih, med katerimi ji posebno čast predstavlja Maurice Bourgue. V veliko zadovoljstvo ji je delo z mladimi, zato z veseljem sodeluje kot mentorica, zdaj že več let, pri slovenskih mladinskih orkestrih.

Flavtistka Jelena Pešič Je svojo pot začela v Glasbeni šoli v Kopru pod mentorstvom prof. Marijana Kocjančiča, nadaljevala v razredu prof. Alenke Zupan, ter na Umetniški gimnaziji v Kopru, ravno tako pri prof. Alenki Zupan. Študij flavte je zaključila na Akademiji za glasbo v Ljubljani pod mentorstvom prof. Fedje Rupla. Na Akademiji za glasbo v Ljubljani je bila odlikovana tudi s Prešernovo nagrado.
Flavtistično pot je nadaljevala tudi v tujini na Conservatoire de musique de Geneve v Švici, kjer je pod mentorstvom prof. Jacques Zoon-a nadaljevala podiplomski študij. Med študijem je kot substitut redno sodelovala s simfoničnim orkestrom Radija in televizije Slovenija ter orkestrom Slovenske filharmonije.
Flavtistično pot je nadaljevala tudi v tujini na Conservatoire de musique de Geneve v Švici, kjer je pod mentorstvom prof. Jacques Zoon-a nadaljevala podiplomski študij. Med študijem je kot substitut redno sodelovala s simfoničnim orkestrom Radija in televizije Slovenija ter orkestrom Slovenske filharmonije.

Klarinetist Damir Fajfar je svojo glasbeno pot začel v Glasbeni šoli Kočevje pri Slavku Rančigaju in prof. Matevžu Novaku, nadaljeval pa na Srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani v razredu prof. Aljoše Defferija. Leta 2003 se je vpisal na Akademijo za glasbo v Ljubljani v razred prof. Slavka Goričarja. V času šolanja se je udeležil tekmovanja Temsig(2001), kjer je dosegel Zlato priznanje in 2. nagrado, nagrado Antonia Tarsie za najobetavnejše mlade slovenske glasbenike v Kopru ter Zlato plaketo ter 1.nagrado (Temsig 2004). Leta 2007 je z odliko diplomiral.
Stalno deluje kot profesor klarineta na Glasbeni šoli Franca Šturma v Ljubljani. Kot dirigent je deloval v PO Kočevje, godbi Medvode in godbi Liboje, trenutno pa vodi Bigband Medicinske fakultete v Ljubljani. Sodeluje v komornih sestavih Lux ensemble, Jukebox kvartet in v triu s Klemnom in Marijo Leben.
Stalno deluje kot profesor klarineta na Glasbeni šoli Franca Šturma v Ljubljani. Kot dirigent je deloval v PO Kočevje, godbi Medvode in godbi Liboje, trenutno pa vodi Bigband Medicinske fakultete v Ljubljani. Sodeluje v komornih sestavih Lux ensemble, Jukebox kvartet in v triu s Klemnom in Marijo Leben.

Fagotist Miha Petkovšek se je začel učiti fagot na GŠ Vrhnika pri prof. Milanu Švaganu. Leta 1999 se je vpisal na SGBŠ Ljubljana k istemu profesorju. Študij je nadaljeval na akademiji za glasbo v Ljubljani. Od leta 2003 je član orkestra Slovenske filharmonije. V času šolanja se je udeležil večih tekmovanj, na katerih je osvojil tri 1. nagrade. Udeležil se je tudi različnih seminarjev za fagot, komorno glasbo in orkestrsko igro.
Redno sodeluje z orkestrom SNG Maribor, SNG Opera Ljubljana in Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija. Sodeluje tudi na raznih festivalih kot so Festival Maribor, Featival Slowind, Trame sonore Mantova....
Redno sodeluje z orkestrom SNG Maribor, SNG Opera Ljubljana in Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija. Sodeluje tudi na raznih festivalih kot so Festival Maribor, Featival Slowind, Trame sonore Mantova....

Saksofonist Matija Marion, (Akademija za glasbo, Ljubljana, Slovenija in Deželni konservatorij za glasbo, Celovec, Avstrija) je v času srednješolskega izobraževanja kot solist in član kvarteta saksofonov Le Saxtique prejel več nagrad, ob zaključku pa mu je bila podeljena tudi Škerjančeva nagrada za izjemne dosežke ter uspešno promoviranje šole pri nas in v tujini.
Izobraževal se je pod okriljem Dejana Prešička, Jeana-Yvesa Formeaua, Dicka de Graafa, Phillippea Geissa in številnih drugih. Danes je član Big Banda Univerze v Ljubljani, medtem ko je v preteklosti sodeloval s kvartetom saksofonov Colorfour, s katerim je izvedel turnejo po Madžarski in Italiji, ter z ameriško gospel skupino Gift to the Heart.
Vešč je tako igranja kot poučevanja klasične, jazzovske in popularne glasbe, saj se žanrsko ne omejuje. Sam sebe opisuje kot zahtevnega mentorja, ki pa zna poskrbeti za sproščene in zabavne ter vedno prekratke učne ure, s pomočjo katerih prav vsak učenec, ne glede na cilje in želje, doseže zavidljive rezultate. Rad tudi poudari, da je najpomembnejša volja.
Izobraževal se je pod okriljem Dejana Prešička, Jeana-Yvesa Formeaua, Dicka de Graafa, Phillippea Geissa in številnih drugih. Danes je član Big Banda Univerze v Ljubljani, medtem ko je v preteklosti sodeloval s kvartetom saksofonov Colorfour, s katerim je izvedel turnejo po Madžarski in Italiji, ter z ameriško gospel skupino Gift to the Heart.
Vešč je tako igranja kot poučevanja klasične, jazzovske in popularne glasbe, saj se žanrsko ne omejuje. Sam sebe opisuje kot zahtevnega mentorja, ki pa zna poskrbeti za sproščene in zabavne ter vedno prekratke učne ure, s pomočjo katerih prav vsak učenec, ne glede na cilje in želje, doseže zavidljive rezultate. Rad tudi poudari, da je najpomembnejša volja.

ogistka Timea Erdei se je rog začela učiti v glasbeni šoli “Isidor Bajić” pri prof. Jelene Jeremić v Novem Sadu. Prav tako, je v njenem razredu končala tudi dva letnika srednje glasbene šole, zadnja dva pa jo je poučeval prof. Mirko Marić. Leta 2022 je končala Akademijo za glasbo v Ljubljani pri prof. Boštjanu Lipovšku. V času svojega šolanja se je udeležila različnih turnej. 2014 je bila med izbranimi učenci, ki so dobili priložnost gostovanja v Nižnem Novgorodu v Rusiji. 2017 je bila član mednarodnega simfoničnega orkestra Euphony, istega leta je kot prva hornistka simfoničnega orkestra srednje šole “Isidor Bajić” nastopila na tekmovanju v Belgiji. V letih 2017/18 je sodelovala s simfoničnim orkestrom Queen Real tribute band. Februarja 2018 je bila poklicana kot gostujoči hornist v Zagrebškem Komornem orkestru, s katerim je imela koncerte v Zagrebu, Salzburgu in na Dunaju. Julija 2018 je v Angliji, kot prva hornistka, nastopila z mednarodnih mladinskim orkestrom Triorca. Istega leta je v Berlinu nastopila s simfoničnim orkestrom Akademije za glasbo Ljubljana na Young Euro Classic international festivalu.
Bila je redni substitut orkestra Slovenske policije ter orkestra SNG Ljubljana. Med študijem se je udeleževala raznih seminarjev pri različnih profesorjih, kot so: Luiz Garcia, Pálma Szilágyi, Will Sanders, Markus Bruggaier, Szabolcs Zempléni.
Poučevala je v GŠ Sevnica, GŠ Brežice, trenutno pa je zaposlena na GŠ Koper in Umetniški gimnaziji Koper.
Bila je redni substitut orkestra Slovenske policije ter orkestra SNG Ljubljana. Med študijem se je udeleževala raznih seminarjev pri različnih profesorjih, kot so: Luiz Garcia, Pálma Szilágyi, Will Sanders, Markus Bruggaier, Szabolcs Zempléni.
Poučevala je v GŠ Sevnica, GŠ Brežice, trenutno pa je zaposlena na GŠ Koper in Umetniški gimnaziji Koper.

Trobentač, inštrumentalist in producent, Gašper Selko, je začel svojo glasbeno pot na glasbeni šoli v Kamniku. Znanje je kasneje dopolnjeval na Akademiji za glasbo v Ljubljani, ter zaključil šolanje pri prof. Tiborju Kerekešu.
Žanrska pestrost, svoboda in ustvarjalnost ga je že v času študija pripeljala do najrazličnejših sodelovanj, projektov in skupin. Svojega mesta ni našel le v enem žanru, temveč je začel raziskovati svojevrstni glasbeni izraz v jazzu, etnu, elektronski glasbi, pa vse do metala, hip hopa ter navsezadnje do sodobnih intermedijskih zvrsti. Je član večih zasedb (Leni Kravac, mednarodne zasedbe ”MUSCAH, Borzak), sodeluje pa z mnogimi priznanimi umetniki in skupinami, kot so Noctiferia, Murat in Jose, Shadow Universe, Bowrain, Igor Leonardi, Boris Cavazza, Denis Beganovič, Urška Centa, JaMirko in drugimi.
Je tudi avtor solo projekta X.U.L, skozi glasbo, ki jo ustvarja, pa lahko zaznamo in slišimo zvočne vzorce, prvine in teksture, ki se gibljejo od sodobne klasične glasbe, pa vse do improvizirane elektronske godbe.
Žanrska pestrost, svoboda in ustvarjalnost ga je že v času študija pripeljala do najrazličnejših sodelovanj, projektov in skupin. Svojega mesta ni našel le v enem žanru, temveč je začel raziskovati svojevrstni glasbeni izraz v jazzu, etnu, elektronski glasbi, pa vse do metala, hip hopa ter navsezadnje do sodobnih intermedijskih zvrsti. Je član večih zasedb (Leni Kravac, mednarodne zasedbe ”MUSCAH, Borzak), sodeluje pa z mnogimi priznanimi umetniki in skupinami, kot so Noctiferia, Murat in Jose, Shadow Universe, Bowrain, Igor Leonardi, Boris Cavazza, Denis Beganovič, Urška Centa, JaMirko in drugimi.
Je tudi avtor solo projekta X.U.L, skozi glasbo, ki jo ustvarja, pa lahko zaznamo in slišimo zvočne vzorce, prvine in teksture, ki se gibljejo od sodobne klasične glasbe, pa vse do improvizirane elektronske godbe.

Pozavnist Andraž Cencič je januarja 2013 z odliko magistriral v razredu priznanega profesorja Branimirja Slokarja na Visoki šoli za glasbo v Freiburgu im Breisgau v Nemčiji. Med šolanjem je uspešno nastopil na številnih tekmovanjih ter sodeloval z mnogimi priznanimi orkestri. Trenutno poučuje na Glasbeni šoli Koper ter na umetniškem oddelku Gimnazije Koper.
Je dirigent Pihalnega orkestra Marezige.
Je dirigent Pihalnega orkestra Marezige.

Tubist Rok Vilhar je diplomiral na Akademiji za glasbo v Ljubljani ter končal master program na Mozarteumu v Salzburgu. Od leta 2010 poučuje tubo in evfonij tako na Glasbeni šoli Koper kot tudi na Umetniški Gimnaziji Koper. Svoje znanje je izpopolnjeval tudi na številnih mojstrskih tečajih doma in v tujini.
Sodeluje s številnimi komornimi oz. večjimi zasedbami v Sloveniji in tujini. Med njimi tudi s Slovensko filharmonijo, Salzburg Wind Philharmonic, tržaško opero - Teatro Verdi di Trieste ter milansko Scalo - Teatro alla Scala di Milano - iz Italije.
Sodeluje s številnimi komornimi oz. večjimi zasedbami v Sloveniji in tujini. Med njimi tudi s Slovensko filharmonijo, Salzburg Wind Philharmonic, tržaško opero - Teatro Verdi di Trieste ter milansko Scalo - Teatro alla Scala di Milano - iz Italije.

Tolkalist in dirigent Mitja Tavčar je svojo glasbeno izobrazbo pridobil na konservatorijih v Trstu in Adriji pri Benetkah, kjer je diplomiral iz klasičnih tolkal in jazz bobnov. Poleg tega se je tri leta izpopolnjeval v dirigiranju pri Marcu Somadossiju v Italiji in Miru Sajetu preko dirigentske šole Zveze slovenskih godb. Svojo poklicno pot je začel kot učitelj tolkal na glasbenih šolah v Novi Gorici in Postojni, kjer poučuje že vrsto let.
Njegova strast do mentorstva se kaže tudi skozi sodelovanje na Musici creativi, kjer svoje znanje in izkušnje že vrsto let prenaša na mlajše generacije. Je dolgoletni član Pihalnega orkestra Divača in aktivno sodeluje s šolami ter mentorji za razvoj mladih glasbenikov.
Leta 2018 je prevzel vodenje Pihalnega orkestra Divača, ki je takrat štel le 13 do 15 članov. S predanim delom in sodelovanjem z različnimi mentorji iz Glasbene šole Sežana, je orkester uspel povečati število članov in dvigniti svojo kakovost. V manj kot petih letih je orkester popeljal iz 3. na 1. težavnostno stopnjo in vsakič bil absolutni zmagovalec kategorije. Njegova predanost glasbi in izobraževanju mladih je neomajna, prav tako pa je njegov vizionarski pristop k delu z orkestrom prinesel izjemne rezultate. Med leti 2014 in 2020 je poučeval tolkala tudi na Umetniški gimnaziji Koper. Sposobnost premagovanja izzivov in doseganja visokih ciljev ga dela izjemnega glasbenika in pedagoga, ki s svojo strokovnostjo bistveno prispeva k glasbeni vzgoji in razvoju orkestrov.
Njegova strast do mentorstva se kaže tudi skozi sodelovanje na Musici creativi, kjer svoje znanje in izkušnje že vrsto let prenaša na mlajše generacije. Je dolgoletni član Pihalnega orkestra Divača in aktivno sodeluje s šolami ter mentorji za razvoj mladih glasbenikov.
Leta 2018 je prevzel vodenje Pihalnega orkestra Divača, ki je takrat štel le 13 do 15 članov. S predanim delom in sodelovanjem z različnimi mentorji iz Glasbene šole Sežana, je orkester uspel povečati število članov in dvigniti svojo kakovost. V manj kot petih letih je orkester popeljal iz 3. na 1. težavnostno stopnjo in vsakič bil absolutni zmagovalec kategorije. Njegova predanost glasbi in izobraževanju mladih je neomajna, prav tako pa je njegov vizionarski pristop k delu z orkestrom prinesel izjemne rezultate. Med leti 2014 in 2020 je poučeval tolkala tudi na Umetniški gimnaziji Koper. Sposobnost premagovanja izzivov in doseganja visokih ciljev ga dela izjemnega glasbenika in pedagoga, ki s svojo strokovnostjo bistveno prispeva k glasbeni vzgoji in razvoju orkestrov.

Tolkalist Jaan Štokelj Wu je tolkala študiral na Konzervatoriju za glasbo "Giuseppe Tartini" v Trstu, pri profesorju Fabianu Perezu Tedescu, kjer je leta 2016 diplomiral. Magistrski študij je opravil na Glasbeni akademiji v Zagrebu v razredu profesorja Igorja Lešnika in profesorice Ivane Bilić in ga zaključil leta 2021.
Tekom študija je sodeloval tako z amaterskimi kot profesionalnimi orkestri in komornimi ansambli in znanje tolkal izpopolnjeval na različnih seminarjih.
Od leta 2017 do 2022 je bil zaposlen na Glasbeni šoli Tolmin, od leta 2022 pa na Glasbeni šoli Idrija.
Tekom študija je sodeloval tako z amaterskimi kot profesionalnimi orkestri in komornimi ansambli in znanje tolkal izpopolnjeval na različnih seminarjih.
Od leta 2017 do 2022 je bil zaposlen na Glasbeni šoli Tolmin, od leta 2022 pa na Glasbeni šoli Idrija.